Tiedotteet ja uutiset

Merenkulun HarjoitteluMylly ry etsii toiminnanjohtajaa vakituiseen työsuhteeseen. Haemme henkilöä, jolla on ammatillisen koulutuksen ja/tai merenkulun tuntemus, sekä kyky hoitaa ja kehittää toimintaa itsenäisesti. Työ alkaa niin pian kuin mahdollista, mutta viimeistään 26.3.2018

Meistä?

HarjoitteluMylly on rekisteröity yhdistys, jonka jäsenenä on Suomen merenkulkualan oppilaitokset ja Suomen Varustamot ry. Myllyn tehtävänä on koordinoida harjoittelupaikkoja merenkulkuoppilaitosten oppilaille STCW-yleissopimuksen mukaisesti. Mylly toimii Suomen Varustamot ry:n toimistotiloissa Helsingin ydinkeskustassa. Toimistokielemme on suomi ja ruotsi. HarjoitteluMylly tarjoaa loistavan tilaisuuden tutustua Suomen merenkulkualaan, sekä koulutukseen että varustamotoimintaan.

Työtehtävät:

Toiminnanjohtajan tehtäviin kuuluu yhdistyksen operatiiviset sekä hallinnolliset tehtävät. Toiminnanjohtaja vastaa päivittäisen harjoittelupaikkojen koordinoinnin lisäksi yhdistyksen toiminaan kehittämisestä, edustaa yhdistystä tarpeen vaatiessa alan messuilla Suomessa ja vierailee yhteistyökumppaneiden luona kertomassa toiminnasta. Hallinnollisiin tehtäviin kuuluu yhdistyksen sääntöjen mukaisen toiminnan varmistaminen ja muut yhdistyksen toimintaan liittyvät lakisääteiset tehtävät.

Haemme henkilöä joka omaa hyvät johtamis- ja organisointitaidot sekä halun ja kyvyn kehittää yhdistyksen toimintaa pitkällä tähtäimellä. Odotamme sinulta toimeen tarttuvaa työskentelyotetta ja katsomme eduksi suomen merenkulun ja/tai merenkulun ammatillisen koulutuksen tuntemusta. Vaatimuksena on että hakijalla on erinomaiset taidot niin suullisesti kuin kirjallisesti; suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi koska operatiivisen työ tapahtuu kaikilla kolmella kielellä.

Tehtävä edellyttää lisäksi:

Kykyä työskennellä itsenäisesti ja kantaa vastuuta. Erinomaisia yhteistyötaitoja ja kokemusta erilaisissa työympäristöissä työskentelystä, sekä mielellään kokemusta yhdistystoiminnasta.
Taito käyttää MS Officen eri työkaluja.
Vähintään alemman korkeakoulututkinnon jolla on tehtävien kannalta relevanssia (esim. Yhteiskuntatieteiden-, kasvatustieteiden-, kauppatieteiden-, valtiotieteiden-, sosiaalitieteiden kandidaatti, merenkulun AMK-tutkinto, tradenomi tai muu vastaava)
Valmiutta sitoutua tehtävään pidemmällä tähtäimellä.

Tarjoamme:

Monipuoliset, itsenäiset ja kehittävät työtehtävät.
Kilpailukykyisen kuukausipalkan huomioiden työntekijän aikaisemman kokemuksen ja koulutuksen.
Työpaikan Helsingin ydinkeskustassa, sekä lounas- että liikuntaedun.
Mahdollisuuden tutustua näköalapaikalta Suomen varustamoelinkeinoon sekä merenkulun koulutukseen mukavan työporukan ympäröimänä.

Vapaamuotoinen hakemus viimeistään 23.2.2018 palkkatoivomuksineen sekä kuvallinen CV pyydetään toimittamaan sähköpostitse nykyiselle toiminnanjohtajalle. Huomioithan että haastattelut aloitetaan jo ennen viimeistä hakupäivää, paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä, joten haethan jo tänään!

HarjoitteluMyllyn toiminnanjohtaja Jasmine Grönblad antaa lisätietoja tehtävästä sähköpostitse jasmine.gronblad@shipowners.fi tai puhelimitse 13.2 klo 10-11 ja 19.2 klo 10-11 puh. 050 420 3080.